وبلاگ عطاری گیاهنوش

خواص عرقیات گیاهی ، گلاب کاشان، شربت های گیاهی، دمنوش

عرقیات پایین آورنده قند خون

عرقیات پایین آورنده قند خون کدامند؟

چه گیاهانی برای کاهش قند خون استفاده می شوند؟

عرقیات پایین آوردنده قند خون

در ادامه به مهمترین عرقیات پایین آورنده قند خون اشاره می کنیم که می توانند برای کاهش قند خون استفاده شوند، اما اگر سابقه افت قند خون دارید، بهتر است در مصرف این گیاهان دقت لازم را داشته باشید و از افراد متخصص در این زمینه بیشتر پرس و جو کنید.

  • عرق آلوئه ورا

  با مصرف عرق آلوئه ورا می توانید به دفع قند خون اضافی بدن و درمان گیاهی دیابت کمک کنید و به سرعت قند خونتان کاهش یابد و مصرف آن ناشتا توصیه می شود.

  • عرق بوقناق

مصرف بوقناق برای درمان گیاهی قند خون بسیار توصیه می شود، چون این گیاه تاثیر شگفت انگیزی در کاهش قند خون از خود به جای می گذارد. عرق بوقناق یا دمنوش آن روش هایی است که می توانید برای مصرف بوقناق برگزینید که راحت ترین آن مصرف به صورت عرق بوقناق می باشد.

  • عرق بابا آدم

مصرف روزانه آن در وعده های سه گانه سبب می شود که به میزانن قابل توجهی از مقدار قند خون موجود در بدن بیماران دیابت کاسته شود. همچنین کسانی که از در دوران دیابت از میل به شکر و شیرینی رنج می برند، می توانند با مصرف این گیاه به صورت ناشتا، این میل را در طول روز کاهش دهند. نحوه مصرف این گیاه می تواند به صورت عرق بابا آدم و یا دمکرده برگ آن باشد.

  • عرق برگ گردو

عرق برگ گردو می تواند به جذب گلوکز در بدن کمک کند و به این روش سبب پایین آوردن قند خون در بدن و درمان گیاهی دیابت شود. البته باید در مصرف این عرق احتیاط نمود تا باعث آسیب به کبد نشود.

  • عرق رزماری

 این گیاه آرامبخش بسیار خوبی است و می تواند به کاهش قند خون در بدن شما کمک کند. اگر برای دیابت می خواهید عرق رزماری را مصرف کنید، روزانه بیش از سه وعده توصیه نمی شود.

  • عرق گزنه

استفاده از عرق گزنه در دوزهای محدود شده می تواند به بیماران دیابتی کمک کند تا قند خون موجود در بدنشان به شدت کاهش پیدا کند. گزلین موجود در عرق گزنه می تواند به انسولین در وارد کردن گلوکز به سلول کمک بسیاری کند.

  • عرق سیر

سیر یکی از اعجاب انگیز ترین گیاهانی است که در همه فرهنگ ها به آن توجه ویژه شده است. درمان گیاهی دیابت با سیر، یکی از روش های درمانی موثر است که می تواند باعث کاهش قند خون در افراد شود.

 

خواص عرقیات گیاهی، دمنوش های گیاهی، خواص گیاهان دارویی، طریق مصرف گیاهان و عرقیات گیاهی اینها مواردی است که در این بلاگ به آن پرداخته می شود.
جهت خرید گلاب و عرقیات گیاهی سنتی کاشان به عطاری آنلاین گیاهنوش به آدرس زیر مراجعه نمایید. 
http://www.giahnoosh.com
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan